Menu Zamknij

2003/1-2

Sprzedaż autobusów na polskim rynku w 2002 roku
A. Kierecki

Ocena polskiego rynku autobusowego przez producentów i importerów
Zbigniew Rusak

Synchromarketing w komunikacji miejskiej
B. Mazur

Strategia marketingowa jako czynnik rozwoju przedsiębiorstw pasażerskiego transportu zbiorowego
Tadeusz Dyr

Biała Księga : Europejska Polityka Transportowa 2010 – czas na podjęcie decyzji
Tadeusz Dyr

Duhabex na mapie komunikacyjnej Chrzanowa i Jaworzna
Ł. Wojciechowicz

Proces wdrażania, certyfikacji oraz funkcjonowania systemu jakości opartego na normie ISO 9001 w zakładzie Obsługi Komunikacji Miejskiej w Białymstoku
E. Karwacka

Koniec ery DUObusów w Essen
Maciej Stiasny

System pobierania opłat w komunikacji miejskiej z wykorzystaniem karty elektronicznej
Tadeusz Dyr, M. Trębacz

MAZ : nowoczesny autobus z Białorusi
Maciej Stiasny

Nowoczesne filtry cząstek stałych
P. Hofman

Funkcjonowanie sektora publicznego w procesie dostosowania Polski do Unii Europejskiej a problemy finansowania transportu publicznego. Cz. 2
Bożena Grad

Niezwykłe autobusy w Polsce. Volvo B58-55/Wiima N100 w Rzeszowie
M. Stiasny

Trolejbus retro w Gdyni
J. Goździewicz